sobota, 9 czerwca 2012

Zaczynamy - co nieco o mnie i moim pomyśle ;)

Mam wakacje. Długie pomaturalne wakacje. Korzystając z ogromu wolnego czasu jaki mnie otacza , nudzi , postanowiłam zrobić coś, z czego będę dumna, co będę pielęgnować. Zakładam bloga, bo czemu nie? Ja też mogę zaistnieć w internetowym świecie ! Zwłaszcza, że ostatnio czytanie różnorodnych blogów o naprawdę różnej tematyce (od tych modowych, przez kulinarne, po jeszcze inne)  bardzo mnie pochałania.

Zakładam tego bloga również po to, by mnie mobilizował, motywował. Do czego? Chcę robić jak najwięcej dla siebie, inwestować w siebie poprzez samorealizację. Chcę czytać , uczyć się języków, pisać reportaże, recenzje filmów, dzielić się moimi przemyśleniami. Wiem, że ogłaszanie postępów publicznie będzie powodowało , że się nie poddam. 

Poza tym mam świadomość, że do tej pory spędzając duuużo, naprawdę dużo czasu 'na necie' , nie robiłam nic pożytecznego. A to na chwilkę, która zamieniała się w godzinę wpadałam na facebook'a, a to na wizaż.pl (chociaż wizaż bywa pożyteczny! ) , a to na coś tam jeszcze. A skoro już płacę za dostęp do internetu, powinnam go wykorzystać jakoś inaczej. Od dziś więc - wszelkie edukacyjne strony internetu będą przeze mnie wykorzystywane. 

Koniec z marnotrawieniem czasu! 

Mam taką cichą nadzieję że moja pisanina zaintryguje kilka osóbek, które dadzą tego wyraz w komentarzach  ;)  

Buziole! 





1 komentarz:

  1. Ja właśnie złapałam się na tym samym :D tzn. marnowaniu czasu.. a przecież życie jest TAKIE PIĘKNE :)
    będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń